tisdag 6 mars 2012

Trendig frukost

Läste på Ewalies blogg igår om att gröt har blivit trendigt!
Läget då? Idag ligger jag hemma med feber och dunderförkylningen Allan. Därför intas den trendiga gröten i schäslongen (säg inget t Mich), det tar lite tid för mellan varje tugga måste jag snyta mig för att kunna ta nästa tugga utan att kvävas.
När jag ändå äter kall gröt, så passar jag på att testa mobilbloggning och tittar på morgonzootv.
Nu ska jag försöka hitta nåt bra liggläge där näsan känns mindre täppt.

2 kommentarer:

  1. Aj då, sicken otur!! Det är aldrig roligt att vara förkyld. Har du testat nässköljning? Jag brukar alltid skölja med saltvatten när jag börjar bli förkyld, och det hjälper faktiskt mot nästäppan. Gör det mer frekvent nu i allergitider också. Hoppas den trendiga gröten ger dig krafterna åter! Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kjersti! Har aldrig testat nässköljning, men ska nog ta och göra det, har läst att det ska vara bra för bihålorna som jag verkar få mer och mer problem med nuförtiden...

      Radera