onsdag 11 april 2012

Jordnötsmör utan konstigheter

Blev lite glad när jag hittade den här på affären; Ett jordnötssmör utan en massa konstiga ingredienser, bara jordnötter och lite salt! Så den fick följa med hem. Bara för det så har jag läst en massa blogginlägg om hur man gör just eget nötsmör, verkar inte vara alltför svårt! Måste ta och testa det någon gång, men tills dess så njuter jag utav den här raringen. I påskhelgen offrade jag några klickar till mina egopåskmuffins, resten ska jag nog avnjuta på knäckebröd som jag hoppas att jag ska baka närsomhelst. Har bara haft en testpåse i skafferiet i några månader nu, så jag måste göra det innan den springer ut av sig själv...

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en mysig påsk. Härligt! Kommer du ihåg att maila mig din adress, så att jag kan skicka dig vinsten när jag ska till stan i morgon! Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var superhärligt! Ska bli spännande att få hem vinsten och testa kryddblandningen!! Ha det så bra!

      Radera