tisdag 5 juni 2012

Utö

Vi hade två härliga jobbdagar ute på Utö häromveckan! Vi hade ju världens tur med vädret och prickade in de två första riktigt varma dagarna. Så vi satt ute och jobbade med jobbgrejer och på solbrännan ;-) och många promenader hann vi med. Det blev även brännboll och många timmar på dansgolvet på torsdagkvällen.

Vi åt alla måltider på Utö värdshus och maten var verkligen superbra!! Glömde tyvärr att ta matbilder och så sparade jag middagsmenyn för att jag skulle komma ihåg allt gott vi fick. Men tror ni att jag kommer ihåg vart jag lade den??! Så typiskt mig... Det var iallafall väldigt god och vällagad mat, de flesta tyckte att frukosten var den bästa. Det hade nybakat bröd från det lokala bageriet! För min del så var ju frukosten inte samma upplevelse som för de övriga, men brödet var helt ok men kanske lite tråkigt. Men sevicen var superbra och de höll koll på mig och min mat, så jag kände mig trygg!

Jag kan varmt rekommendera Utö och Utö Värshus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar