tisdag 19 juni 2012

Alla är vi olika...

Så är det ju och det är väl det som är charmen med att vara en familj, att man kompletterar varandra. En sak som är viktig för en, spelar inte så stor roll för den andra. Jag har en förmåga att inte stänga lådor i köket och så kan Mich irritera sig på att jag aldrig drar tillbaka "temperaturgrejen" när jag stängt av ugnen (jag menar varför ska det vara nödvändigt, den är ju ändå avstängd). Mich lägger besticken åt olika håll i besticklådan. Och så har vi det lilla Trollet, tänk man kan hitta hennes strumpor överallt. Vårt stackars vardagsrumsbord har en praktisk liten hylla, perfekt för diverse ratade klädesplagg och strumpisar, tycker Trollet...
Såhär kan de se ut hemma hos oss, ni får en exklusiv tjuvkik bara för att det är sommar och semester och allmänt skoj...

Här har Trollet varit i farten...
Det här kan störa mig, när besticken läggs åt olika håll...
Ok, jag är väldigt skyldig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar