tisdag 12 juli 2011

Hej Elsa!

Här skuttar allt på som vanligt måste jag säga. Försöker att få din mamma och Michael att förstå att toaletten inte kan stå inne i ett hörn. Vem som helst skulle ju kunna smyga sig på mig och attackera utan förvarning. Allt jag vill är att ha bra sikt så att jag kan se vad som händer. Busar till det iallafall och släpper några väl valda pluppar utanför lådan. Michael är ju lite lustig när han kommer och ojjar sig och springer omkring som en galning med den där skeden, hihi...

Mycket bättre...

Blommis är på mig och tjatar hela tiden. Jag försöker att låtsas som att jag inte hör något, men min hörsel är ju tyvärr så bra, så jag hör henne ändå.
Hör inget....
 Hon och Fladdris pratar om att de vill ha ett poolparty och jag är rädd för att de vill använda mitt Hem. Har du hört något så tokigt?! Måste styra upp det här på nått sätt! Har du några förslag Elsa?!

Hmm, fasligt mycket ludd mellan klorna

Allt är som vanligt här med andra ord. Men skynda dig hem för säkerhets skull. Vet inte hur länge jag kan hålla ordning på de där Pet shops'arna.

Puss och kram Bill

6 kommentarer:

  1. Jag tycker att Bill är en mycket vacker kanin. Hoppas allt ordnar sig när Elsa är hemma igen.

    SvaraRadera
  2. Bill-killen tackar för de fina komplimangerna :)

    SvaraRadera