måndag 25 juli 2011

Godmorgon Elsa

Hoppas allt är bra på Öland!! Nu jobbar jag mina sista dagar, sen får jag semester och då kommer du hem igen :-)
I lördags var jag och Michael in till stan och köpte en fin röd resväska, så nu kan vi börja packa för solsemestern.
Igår var vi hemma hos morfar och mormor. Morfar fyllde år och bjöd på go'fika och sedan fick vi smarrig kalops till middag. Avery åt köttbullar och Juno gick omkring och hoppades att hon skulle tappa något på golvet. Jag försökte visa Avan hur hon skulle kasta ner en bit till Juno, men hon förstod inte riktigt. Som tur var så fick Juno sin egen mat sen, men jag tror nog att hon hellre ville ha köttbullar eller kalops.

Puss och kram från Morfar och Avery

Morfars smarriga Kalops special


Juno försökte få sitta fint för att få kalops hon med...


Billen killen ute på äventyr
Simma lugnt!
Puss och kram Mammis

4 kommentarer:

  1. Vad är Juno för ras, är det en parson? Lite svårt att se.. jag har en parson som heter Sigge. Han finns på bild under övrigt på min blogg. han är dessutom stockholmare så de kanske är släkt ;)

    SvaraRadera
  2. Juno är en Jack Russel :) Får gå och kolla in din Sigge :)

    SvaraRadera
  3. Avery saknar Elsa:) Ikväll har hon pussat och pratat med Elsa i ramen;) Grötpussar dessutom...inte illa:)

    SvaraRadera
  4. Nämen, grötpussar är ju bland det bästa som finns :) På söndag kommer hon äntligen hem!!

    SvaraRadera