onsdag 27 juli 2011

En bloggfavorit

Det finns ju sååå många härliga bloggar ute i www-världen. Är inne på väldigt många bak och matbloggar och hämtar inspiration för mina egna köksäventyr. Det är ju lite så att om man som jag är lite insnöad på mat och bak så blir det oftast de bloggarna som man bläddrar igenom. Ibland så hamnar man någon annanstans av en slump och sen därifrån så klickar man vidare till nästa och nästa, lätt har man hittat en massa nya favoriter!
Jag vill visa er en blogg som man inte får missa om man gillar pyssligheter: Lis Hedlund. Hennes blogg är helt underbar, hon har gjort ett dockskåp och pysslat ihop all inredning, det är så härliga detaljer. Nu senast fick man en introduktion av alla som bor i huset, som är ett kollektiv, och alla som bor där har en egen liten historia.

Kika in hos Lis och småfolket!!!!

Jag fick låna en bild av Lis, så att ni kan få er en liten glimt :) Titta på alla små paketen på hyllorna! Man vill liksom bara krypa in och vara med när Hemmapappan donar i köket, eller hur?!
Bilden är lånad från Lis blogg
 

3 kommentarer:

  1. Hade jag fått leka med dockskåpet om det var ditt...hihi!! Kraam

    SvaraRadera
  2. Jadå, nuförtiden är du ju lite äldre och försiktigare ;-) hihi Kraaam

    SvaraRadera