måndag 30 augusti 2010

Snart startar projektet Leila goes Glutenfree ;))

Sååååådärja! Nu har jag beställt "One more slice" och den borde komma på torsdag. Har varit runt i en del bokhandlar i helgen, men där kostar den 250spänn. Hittade den för 198 på bokus.com, fraktfritt! FYND!!

Jag har varit i valet mellan Piece of cake och One more slice. Tänkte ta Piece of.. för att jag ville börja lite "lugnt" med bara kakbak, är lite rädd för surdegsbröd nämligen... Men när jag har kollat i "One more slice" nu i helgen, så vann den för allt ser så himla gott ut!!!! Så fina bilder och roliga recept, vill bara äta upp hela boken! Jag kom ju på att jag inte behöver börja med surdegsbröden ;) (och det här projektet kan ju ta lite tid, så jag tar det nog sist när jag är lite mer varm i bakkläderna)
Så om jag får boken i slutet av veckan, så blir det första baket i helgen... Tänkte lägga en etikett som heter Leila goes Glutenfree, så kan man kanske hitta alla recepten lättare (om jag får etiketteriet att funka, är inte så haj på det här med bloggningen än...)
Ska bli så kul!!



Bild från Bokus.com

1 kommentar:

  1. KUL ! visst ska du klara det här med etiketter anars är det bara att slå en pling så kan jag hjälpa dig.

    SvaraRadera