tisdag 24 augusti 2010

Tröööööött

Alltså hur trött kan man blir?? Måste vara för att jag tränade igår? ;) Det blev först ett spinningpass och sen Core efter det. Riktigt skönt var det, har dock lite ont i höften idag. Konstig känsla för det känns precis i höftleden och där kände jag igår att jag inte har någon riktig kraft, utan mest smärta. Man skulle ligga på sidan på golvet med en sån gigantisk boll mellan benen och såklart lyfta upp benen och helst överkroppen också. #*#%¤, inte skönt nånstans. Måste fråga instruktören om det nästa gång, det som är så bra är att hon även är min naprapat. Hon vill att jag ska börja träna (såklart) och sen efter några veckor ska vi försöka oss på att "fixa till" ryggen (som är väldigt stel); med lite knak och ännu mer träning. Jag tror verkligen att det kommer bli bra den här gången =)

Jag somnade i soffan igår efter att jag halvslumrat när jag nattat trollet. Och imorse var jag väääldigt seg. När jag kom till Fridhemsplan så står jag snart vid t-banespärren och fattar inte varför den inte öppnar sig när jag går fram??? Hmm... Ojdå, man måste ju ta fram SL-kortet också...

1 kommentar:

  1. Härligt!! Gott att träna, har inte gjort det efter semestern, hade tänkt jag skulle börja efter Grännafestivalen igen men sen blev jag så himla förkyld:(

    SvaraRadera