måndag 15 november 2010

Där fick jag...

Jaha, bara att tiga och vara glad? Har fått min förkylningsönskan uppfylld, har varit lite halvkrass i helgen, men har varit pigg och ingen feber. Idag är jag supertäppt i näsan; snörvlar och nyser. En liten föraning till hosta, så jag kanske ska preppa med lite hostmedicin. Nu måste resten av min förkylningsplan klaffa och det är att jag har blivit kärnfrisk tills på torsdag i nästa vecka, när flyget lyfter mot NY :)

Jag och Mich har varit ute på stan och jubileumsätit på restaurang Djuret och igår var vi och tittade på Mia Skäringers föreställning på Cirkus.En toppenhelg helt enkelt. Har tänkt försöka få ihop ett blogginlägg om helgen, men just ikväll tror jag att soffan vinner den här fajten dator vs tv...

Nu blir det "Halv åtta hos mig".. Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du är på bättringsvägen!! Har en kanonförkyld dotter här hemma så det är väl bara att vänta på att bacillerna hoppas över till mej. Får nog baka nåt gott och jaga bort bacillerna med :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt blir bra innan din resa!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Therése! Jag delar ditt öde, men försöker också fokusera på det jag får äta och inte på det jag inte får. Kika gärna in på min blogg, där du kommer att hitta en hel del tips på glutenfria alternativ. Läs gärna mitt inlägg "tänk så mycket gott jag kan äta" och tappa inte modet. Min bloggadress är www.kjerstismatochprat.blogspot.com
    Hälsningar Kjersti

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Jag har utmanat dig:
    http://bakgladje.blogspot.com/2010/11/jag-har-blivit-utmanad.html

    SvaraRadera
  5. Annika, Susi, Erika - tack, det är bättre nu! Till på torsdag är jag i toppform ;)

    Kjersti - jag ska kika in i din blogg. Det finns verkligen mycket gott man kan äta. Allt gott :)

    Erika :) Jag antar utmaningen ;)

    SvaraRadera