söndag 21 november 2010

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Erika på bloggen: Erika - bakglädje

4 matprogram jag gärna ser:
Halv åtta hos mig
Vad blir det för mat (tror jag att den heter...)
Hells kitchen
Leila såklart :)


4 saker jag har ätit idag:
Yoghurt med hallon
äggröra
Brieost
en pepparkaka

4 smaker jag längtar efter:
en kardemummig semla
färska hallon
julskinka m senap
glögg

4 saker på önskelistan:
Leilas Piece of cake
Nån trevlig resa
En vit jul som förra året
Att Cirkus Möller höll på en timme ;)

4 smaker jag avskyr:
Lakrits
Apelsinchoklad
Lightdricka
spritsmak

4 personer som jag utmanar:
Sandra med bloggen Sandras kök
Kjersti med bloggen Kjerstis mat och prat
Helena på bloggen Matresan
Sanne-Mina med bloggen Mina baktankar

6 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen! Det ska jag se till att ta tag i snart! :)

    SvaraRadera
  2. Kul läsning! Blev också sugen på "kardemummig" semla nu :-)

    SvaraRadera
  3. Okej, okej, måste bara fundera lite, framförallt vilka jag ska skicka utmanigen vidare till.

    SvaraRadera
  4. Sanne - toppen :)

    Kjersti - okej ;)

    SvaraRadera