söndag 5 september 2010

Sköna helg...

Vart tog helgen vägen och vart har min Leilabok tagit vägen?? När jag kollade efter ordentligt visade det sig att den ska hämtas ut på ett DHL Servicepoint-ställe. Sååå typiskt!! Trodde ju att jag skulle få den till coop. Kollade in DHL på deras hemsida, öppettider 8-17, perfekt! Vi tog cykeln idag på fm och när vi kom fram så står det en skylt, from juni så har vi endast öppet måndag-fredag 8-17... Åååååå, jag som har väntat hela veckan på att få hämta ut den! Nu ska jag försöka att hinna med att hämta den imorgon efter jobbet. Har dock hunnit köpa hem en del av råvarorna så att jag skulle kunna göra Rockyroad-Browniesarna imorgon om jag orkar.

Igår blev det en skogstur och vi hade turen att hitta några deciliter blåbär! När vi kom hem gjorde vi en blåbärspaj och bjöd lite fikagäster på den. Det var mycket smarrigt, hann tyvärr inte ta någon bild, den gick åt fort... Men de här små guldklimparna hittade jag också, kan bli en mycket liten kantarellmacka :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar