tisdag 28 december 2010

Smarrig jul

Härligt med jul! Har ätit oförskämt mycket och mest onyttigheter. Måste ju passa på medans LCHF-pausen ännu gäller ;-) Vi började på julafton med lite smarrigt fika, jag hade gjort glutenfria pepparkakscupcakes med vitchokladfrosting.


I år så stod systeryster för julafton och vi fick några egna matorder och sen fixade de resten. Jag gjorde köttbullar, godis och cupcakes. Hade även med mig glutenfritt julknäcke och sirapslimpa (inköpt från FriendsofAdam). Såhär smarrigt hade vi det...

 
Julens öl från Nynäshamns ångbryggeri, dock ej till den glutenintoleranta ;)

Och en nubbe till sillen...
Och som de flesta andra (gissar jag) så avslutade vi med julklappsöppning. Har fått många fina presenter :) Köksmaskiner, böcker, bakattiraljer, presentkort mm mm. Det kommer att dyka upp ett och annat skoj i bloggen framöver ;-)

2 kommentarer:

  1. Mums vad mycket smarrigt. Jag har ätit mycket gott nu över julhelgen och det finns mycket julgodis kvar. :-)
    Får se till att motionera lite extra i början av det nya året istället. :-)

    SvaraRadera
  2. Behöver mycket motion här med, men först nästa år får det bli ;)

    SvaraRadera