fredag 25 februari 2011

Fredagslugnt och finvinst

Det är verkligen skönt med fredag!! Har varit full rulle på jobbet hela veckan. Igår var det en trevlig torsdag, det var konstlotteri på jobbet och jag vann en tavla!!! Det blev min favorit nr2, så jag är supernöjd. Jag var inte med på själva utlottningen, så jag visste inte att jag vunnit förräns jag kom till jobbet och jag hittade tavlan på mitt bord :) Jag var ute på andra roligheter igårkväll, det var träffdags med tjejgänget och vi gick till La Bodega och åt Tapas. Det blev en favorit i repris, vi var ju där i höstas. Den här gången var servicen inte lika bra, de kom aldrig tillbaka efter att de dukat av och hörde sig för om vi ville ha något mer att dricka eller om vi ville ha någon dessert. Förstår mig inte på restauranger som inte ens försöker att merförsälja???

Har varit iväg och hälsat på bästaste syster och hennes familj en sväng efter jobbet. Det är ju så himla skoj att se lillskruttan och hur hon utvecklas :) Det är full rulle där kan man säga, nio månader har hon hunnit bli!

Mich är iväg med universitetsgänget på lite after-uni. Så jag är helt ensam hemma. Jag har svängt ihop Low Carb-bröd och den står i ugnen nu. Ska bli spännande att smaka. Saknar verkligen frukostbröd på morgonen. Det kommer ett inlägg senare om bakningen! Nu ska jag äta lite "singelpasta"

I helgen blir det nog lite shopping, tillsammans med alla andra som också fått lön ;-) Läste precis på Fejjan att FriendsofAdams finns på Vetekatten nu!! Jag skulle gissa att det blir en tur dit och fika imorgon!

Hoppas att ni får en trevlig fredagskväll allihop!

Kraaaaaaaaam :) 


Min fina vinst, Patricia Mulko heter konstnären :)


4 kommentarer:

  1. Jaaa, och jag ska dit nästa vecka!

    SvaraRadera
  2. Kraaaam till min bästaste syster:)

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina tavlan!Brödet ser gott ut, hoppas det smakar lika gott. Du får rapportera. Kul att F o A finns på Vetekatten. Det är mitt vattenhål när jag är i Stockholm.

    SvaraRadera
  4. Susi - Blää, det var såååå mycket folk där idag, så vi hoppade över gofikat :( Man ska inte ut på stan när det är löningshelg helt enkelt.

    Alex - Kraaam :)

    Kjersti - Tack :) Brödet blev bra! Kommer göra det fler gånger!
    Älskar Vetekatten, trist ibland bara när det är så mycket folk, som idag. De som kan fika var som helst borde gå dit istället för t Vetekatten (om det nu fanns någon rättvisa här i världen) hihi...

    SvaraRadera