torsdag 5 maj 2011

Dagens lunch

Igår blev det snabbmiddag hemma för att rusa vidare på Trollets första fotbollsträning, så det blev ingen matlåda. Därför tog jag min vanliga tur till kära Ica och köpte en annan glutenfri variant från Gooh! Den här gången deras Currykyckling med ris & rotfrukter och den sedvanliga mozzarellaklumpen. Den här är helt ok, men snålt med kyckling, man får liksom gräva efter dem... När det är currykyckling så vill jag ha kyckling, inte bara currygrönsaker! Jag håller mig nog till deras korvstroganoff, där får jag iallafall mycket korv för pengarna ;-)

Snart hoppas jag att det kan bli picknicklunch i parken!

3 kommentarer:

  1. Picknicklunch i parken låter trevligt. Hoppas vädret blir varmt så man kan gå ut och sätta sig i solen och äta gott.

    SvaraRadera
  2. Härligt med en glutenfri matblogg! :D

    SvaraRadera
  3. Erika - ja hoppas att vädret håller i sig nu till veckan, då kanske det kan bli lite picknicklunch :)

    Veronica - tack :D

    SvaraRadera