måndag 14 november 2011

35 000 besök - det firas med goa äppellänkar

Idag under förmiddagen slog min blogg-besöksstatistikmätare över på hela 35 000 besök :-) Detta tänkte jag fira genom att dela med mig av lite goa äppellänkar från några andra goa bloggare.

Det blir äppeltema mest för att hålla taget om hösten lite till innan allt snökaos drar igång. Det är nära nu, för jag har varit och fått på vinterdäcken på bilen idag ;-)

Varsågoda: 5 härliga och glutenfria äppelinspirationer!

Vill ni ha en god krispig äppelpaj, så ska ni testa trollfarmors goda paj som jag gjorde häromveckan. Den blir så otroligt knaprig och god!

Smarrig Äppelkaka har Linda - Glutenfria köket bakat!

Kika in hos Cecila och kopiera receptet på hennes läckra Äppelchutney, Cecilia - Flickan och kakorna

Äppelmuffins med pepparkakssmak har de bakat hemma hos Annika - Bak och mat för alla

Inget är komplett utan ett gott smulpajsrecept som du hittar hos Julia - Glutenfritt och gott

Goda trollplockade äpplen :)

2 kommentarer: